Monday, February 21, 2011

~weLcoMe t0 da w0rLd ~


Samek0m sume.. :)
saat ni mood utk membuat senaman pd jejari jemariku
amatlah membuak-buak..hehehee..
rase rajin sedang menguasai diri ku ini..
yess...yess..
meh kite cite ape yg boleh dicitekan..

entry ni aku nak wish a big congratesss
to one of my colleague..
aku panggilnye kak ilah.. :)
congratess ye kak ilah
(walaupon ku tau dia x bace blog aku ni..heheheh..)
for your newbie baby boy.. :)
sangat comelll..sgt cute..
syukur Alhamdulillah
sumenye telah selamat..

ni wajah baby boy yg diberi name
Adam Johan Bin Ahmad
.
.
.




welcome to da world shaayyanngg..
ni pic yang aku snap mase g tgk aritu..
mase ari2 adam baru 5ari..
comellkan dia.. :)
siannn adam..admitted sbb jaundice..
tapi ari aku g tgk tu dh kurang dh..
baik je baby ni..mase dukung xnanges p0n..
baik macam mak dia.. :)
adam...cikjue xkan lupe ye..
elok je cikjue dukung awak teros
lunaskan hajat awak yg paling beso tu ea..
hehehehehe...
adam BO...tapi naseb baik adam pakai pampers..
:)
tapi xpe..cikjue xmarah ponnn..

ok..cikjue doakan adam membesar ngan sehat..!!
beso nanti jadik budak baik..anak yg ikut ckp mak ayah..
skolah nanti blajo rajin2..jadik budak pandai ye.. :)
wahhh...pjgnye advice cikjue utk si cenonet ni..
heheheheh..

untuk mak adam..
jaga kesihatan elok2 ok..
sian kak ilah..
pas adam discharged maknye pulak admitted..
tapi xpe..insyaallah akak akan sehat nanti..

ok..take care both of u..
muahhh...muahhh..muahhh..
:)


No comments:

Post a Comment