Friday, February 4, 2011

[ betul ke jd housewife..??? ]

salam sume.. :)
wat's a blissfull Friday..!! Alhamdulillah..:)
tp atiku maseh lg spt semlm..
malah pas subuh td mcm bertambah2 plak..
isshhh..nape la ea..
but, luckily got some0ne yg concern
ye pasal statusku di fb semlm..
tibe2 je dipg2 ari hensetku berbunyi
tanda ade new msg..!!!
bibirku mampu tersenyum sekejaP..
mmg terharu ditanye sebegitu
tp tersiratnye mampu membuatkan aku add on my sedey..
neway..tenkiu encet..sy tau encet mmg memahami sy..
:)
arrgghhh..meh kite lupekan sekejap ye..


today is my 2nd day cuti..huhh mati kutu l0rr..
sbb my housemate p0n xde..balik kg..
tggalla aku sensorang kt umah pink ni.. :)
n today oso my 2nd day being a h0usewife.. :)
watt..??h0usewife..????
hehehehe..weii xkawen p0n blh ape
pegang tittle tu..
xsemestinye wanita yg sudah berumah n bertangga
je yg layak dipanggil housewife kan..
aku pon ade umah..ade tangga..byk lagik tangga2
kat umah aku ni..17tingkat..hahhh amek ko..!!
hakhakhakhakkk..!!!

s0..sementara tu aku terase nak membebel n melalut
kat sini jap..yelaa..kt mane lg kan
aku blh wt mcmni..teetttttttt..;p
ok..antara keje yg aku dh siap buat
n akan buat....
1. cuci comforter+blanket+sume bagai = d0ne..tggu nak jemur je
2. kemas umah + sapu sampah = d0ne
3. lipat baju = otw..smbil2 berfesbuking n berblogging
4. bg kure2 mak alang makan = sat lg sbb semlm dia dh mkn lmbat..xelok mkn byk2..nanti gemookk..hehehe..
5. masak = xpayah la arini..mcmla selalu masak..nanti nak p serbu umah anna n the king..open house maa
6. clean up fridge = segala laktalik estrolit entah ape bagai blom cair lagik..s0 tungguuuuu...
7. ape lagik eaa...???

uiikkssss..mcm byk je kan..hehehehe..
tu la aku ckp aku pon layak dipanggil housewife..
sbb aku pon buat keje2 yg dibuat oleh seorg housewife..!!
betolll tak..???
practice awal..hehehehee.. :)

selingan..
my mum..sy rendu ma sy..sy begitu memerlukan
ma dunia akhirat sy SEKARANG..!!
uuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!!!!

ok..sudah..!!!

No comments:

Post a Comment