Saturday, February 5, 2011

~2nd ChiNeSe New YeaR~

hyee.. :)
Gong Xi Fa Cai once again..
dis is my 1st time lah g open h0use Chinese New YeaR..
s0 far mcm openhouse raye2 kite jugak..
janji dapat makan kan..hehehe..
makan tuu..bestt beshh besshhh.. :)

s0 dis year dptla aku merase g openhouse
umah Anna..anna n the kinG..:)
n dats was 1st time jugak la aku smpai
umah dia..hehehe..mcmla jauh sgt
taman maluri tu kan..kuuiikuiikuiii..
shannteekkk umah anna.. :)

b4 dat..aku drop by kt spital dulu..mau pegi same2
ngan budak2 oncall arini..ramai2 la baru bestt kan..
so bergerak la aku dari umah..
tapi..!!!!
yg ni aku xboleh menahan punye..musti beli
tambah2 tgh cuaca panas terik plak..
maka tekak ni terase haus..hehehe



s0..mcm bese lah aku..
benti tepi lorry berniaga bergerak tu..
''bang air jambu satu''  :)
aku ni buat mcm drive thru je kat tepi lorry abang tu..
hehehehehe..
sambil2 drive bolehla aku merasa kenikmatan air jambu ni..
mmg sedap..dgn pekatnye..dgn manisnye..masamnye..
fuhhh...xpayah gune serbuk secukup rase dah.. ;p


tgk tu aksi berani mati aku..sebelah tgn hold air + stereng..
n the other hand tgah nak snap pic tu laa..hehehehe..



bl0m sampai spital lagi tp air jambu aku dh abes dh..
terbuktikan betapa besstttnye air jambu tu.. :)





mengikut kepakaran aku
bolehlaa wt camtu sbb drive 20km/j
sbb traffic nmpak mcm sl0w..aku p0n tertanye2..
jalan jammed ke..bese ph gini xdela jammednye..
ooo..rupe2nye jln tun razak start tunnel
dpn RHB tu TUTUP..nampak la tuan2 yg pakai baju putih tu
mcm buat2 bz kat tepi jalan tu..hehehe..
s0..jln agak slow lah sbb
sume kete menuju ke arah yg same..

s0..jln kia penG menjadi alternative nye..
ini buktinye..




ok...next mission nak mule dh ni.. :)
perut dah mule nyanyi dah..tp missi0n tergendala jaP..
oncall team ade case plak..tp naseb baik case tecik je..
s0 dgn semangat kekawanan yg ade
maka aku tggu la..lagip0n dh janji nak g shame2 kan..

once they olls dh setel sume..
bergeraklah kami dari prince court terus ke taman maluri..
dah jumpe bam villa n mintak permission dr pak guard
maka masuk la we olls mencari umah mangsa..heheheh..
tapi..sebelum tu we olls sempat lg mensnaP picture..
shuke..!!!!



tak b0leh menahan sume ye..tp cikma p0sing ala2 nak nyanyi Negaraku..hikkhikkhikkk

n0w..umah mangsa tlh dikenalpasti..hahahahahaa..



masuk je mmg kiteorg tanpa segan silu
buat mcm umah sendiri..
b4 tuan umah ckp cenggitu baik kiteorg terus beraksi je..
lagip0n xde org lain dh mase tu..we olls je..
dgn perut yg k0song we olls ape lagi..
mate ni cepat je tgk makanan tu sume..
errmmm..nampak mcm mmg menarik
even meehoon goreng..
pic main dish xdisnaP ye sbb mmg igt makan je mase tu..
yg ade ni je k..biscuit raye cine.. :)


kek lapis special..express posted fr0m Sarawak..caya la tuan uMah.. ;)


 
dah siap isi perut ni..we olls tanpa segan silunye
melakukan aktiviti sendiri..hehehe..
xmalu la ngan tuan umah..
haaaa..ni dia..


tgk tu cikma..bkn main lg menyumbangsihkan lagu..

lame la jugak ye we olls melepakkan diri kt sini..
sampaikan yg oncall pon mcm xsedar diri
bahawasanya diaorg tu oncall..
dah petang..perut p0n dah full..maka balikla we olls.. :)
tenkiu to anna n family for the openhouse..
giller geram ngan her son..s0 chubby..poluk2 sedap tu.. :)

sampai spital b4 off balik umah
aku g visit my member..sian dia..semlm wt d&c sbb retained placenta..
her baby stillbirth..s0 sad lorr..
dahla ni 1st baby..br 22weeks..
papep0n..takecare to u..
next time hopefully ade lg rezeki u olls.. :)

ni aku tempek sket ye adegan di umah mangSa
:)




No comments:

Post a Comment