Monday, January 3, 2011

Jan 3rd ('',)

t0day oledi 3rd of Jan..2011 :)

time flies t00 fast..!!!
dats mean it oledi 4year i've been working
here......Prince Court Medical Centre.... :)

terkenang time d0lu2...hiikkhikkhiikkk...
3rd jan 2007..it was the 1st day aku menjejakkan kakiku
di spital kesayangan ati aku ini.. :p
ingat lagik....time2 sewa kt desa pandan..
share bilik ngan jaja... (ooohhh ayangku jaja..ape kabarmu skrg..??)
pg nak report duty..we all terkial2 cemane nak g keje..
mule plan nak nek bus je..tp xtau bus yg mane 1..ohhhwwhh sedeyyyy.. :)
last..nek cab je la..naseb baik dpt uncle yg rasenye baik ati tu..
uncle tu bgtau shortcut nak ke sane..kalo x..kami xtau pon
ade jln lain lagi yg blh menuju ke Jalan tun Razak itu..
tenkiu uncle...(mcmla uncle tu bace blog aku niie...hehehehehe...)
maklumlaaa..aku pon time tu sgt buta jalan2 di kolump0 ni.. :0

n..start dari date tu la makanya aku smpai ke arini...
3rd january 2011....aku masih di sini...
wahhhhhh...sayangnye aku same kam00 sepital ku..!!!!
ye ke sayang..ke terpaksa..hakkhakkhakkhakkhakkk..!!!
terpakse kan..hehehee..yela..mahu abeskan ikatan suci
yg masih bersisa ni..hehehehee..;)
tp xpe..bond pon bond lah...neway tenkiu ye sume
kerana dolu2 sudi menyaport aku study..hiihehihehe..

again...time flies s0 fast...
for the past 4years..mcm2 yg aku lalui..
suka..duka..sedeh..xsedeh..susah..xsusah..
macam-macam lah...sumenye amat indah utk dikenang nanti.. :)

dan disini..bermulanya my career as a scrub nurse..ot nurse..
pasni kalo campak ke ward ke ape ke..konpom..!!!
it takes time for me to adapt with..hahahaha..
sangat xb0leh dibayangkan...
aku p0n xtau macam mane blh timbulnye minat nk keje kat ot ni..
berkerja di operation theatre..lebih merapatkan aku sesame mereka..
tua muda..xtua xmuda..surgeons..anaesthetists...
kami seumpama 1family..!!!yeeayyyy...mmg mcm family..
ade datuk..ade nenek..uncle..auntie..kakak..abang...adik...
terima kaseh ye uols...
even sumtimes kene marahlaa..ade yg xpuas atila..
itu laaa ini laaa..
tp..sume tu normal..rutin sbg pekerja..
yg kdg2nye ade time2 tensen la..stress la..
ape yg penting..kerjasama..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(even sum of them ade yg xde teamwork p0nnnn..)

dan..antara mereka ade yg aku pggil abg l0ng..
al-fatihah utk arwah abg long...(sedeyyy la plak..)
teringat kat arwah...walaup0n aku xknl lame ngn arwah..
tp sikap arwah yg open..suke wt lawak..
menjadikan arwah amat disenangi sume..
news ttg pemergian arwah mmg mengejutkan sume..
tp apekan daya..Allah lebih menyayangi arwah..
semoga arwah ditmptkan dikalangan org2 Nya...
Al-fatihah......Amin....

dan..disini jugalah...... :)
2008 akan tetap dikenang...
ape yg jadik akan aku simpan utk diriku saje... :)

2009...Alhamdulillah...
aku p0n xsangka ni..dpt award for excellent attendance..!!!
pokok pangkalnye..syukur kpd Allah swt...
bersyukur..kerana Allah swt mengurniakan kesihatan yg baik..
kalo x..sure aku ade mc jugak..yela..sakit2 xkan nak g keje jugak kan..
bersyukur..krn tanpa izinNya..segala urusanku akan menjadi rumit..
Alhamdulillah..all praises to Allah.. :)

2011...mengharapkan yg terbaik utk aku..diriku..ma abah ku..
family ku..family ot ku..encet kesayangan ku..n sume diluar sane..
2011 jugak menjadi thn kedua akhir aku di PCMC..(ye ke..)
yeeayyay...bond nak abes dah..!!!!
hopefully...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aminnnnn.................................................. :)

No comments:

Post a Comment