Friday, December 17, 2010

P.E.N.A.T T.I.R.E.D

arrrrrrrrrrrrrrrGGGGGGGGGgghhhhhhhHHHhhhhh.....

amb00iiiii pjg sungguh keluhan ku ini.. :)
yela mane tidaknye....aku sangat penat..penat yg amat...
penat badan penat jiwa penat hati penat otak...
issshhhhh byk pulak penat aku nih...;)

dis week s0 busy...sib0knye ot list...
everyday blh kate pack..n then case pulak
meleret la smpai ke ptg...
blh kate xtipu ni almost everyday aku balik lmbat...huhhuuuhuuu..;(

laahaaiiiii...naseb baik bujang lagik..
bayangkanla kalo aku ni dh kawen..ade anak..ade laki..
aduuussssssssssss sakit jugak tu nak berdepan ngn sume ni..
nanti2 mcmane ea...???
tp rasenye time tu dh kawen
mebi...mebila kan..aku xkeje sini dah kot..
hehehehehehehheee...;p

but the truth is mmg aku penat sgt..!!!
smpaikan semlm pas paking kete kuar je kete...
tibe2..."isshhh nape kakiku rase lain je pakai sandal ni..
tgk2....laahhaiiiii...sebelah kiri lain sebelah kanan lain..."
hahahhahkkhahahhaakkkhahahkkk...
terase jugak nak gelakkan kt diri sendiri...
kamu...kamu...smpai mcm tu sekalikah kamu penat...???
naseb baik mlm..xde sape yg pasan..!!!!!!

if balik lmbat dpt team yg ok..makanya okesss la aku even penat pon..
kalo dpt ngan yg x ok...yg hanye tau menambahlan
penat pale otak aku n jugak member2 seangkatanku...
adussssssssssssssss...sister tulunnnn la kami...!!!!!!

geram yg amat kan..u get a better pay than me...
but ur works...errmmmm hancussss laaa..!!!!
setakat resume 8 10 years of experience
i think most of people kan do it la..
nak tau betul ke x..hahhhhh tgk care kerja la...
baru tau betul ke x....ye ke experience u all 8 years..??
konklusinye....pusing balik pusing balik...
tinggal la yg l0cal2 ni je yg kejenye...
adusssssssss...mane xgeram...xblh harap sket p0n..!!!!

at dis moment...aku hanye mengharapkan
my suwiittttttttttttt sunday..cepatla datang ea sayang...
nak rehat...nak rest...nak tido lebih sket je...
:) :) :) :) :) :) :)

utk my encet kesayangan..gudluck for ur exam...!!!!!!!!!
i'll always support n pray for u...!!!

No comments:

Post a Comment